Bezpečnost

Aixam byl první auto,které se dalo řídit od 15-ti let, které upřednostňovalo řidičovu bezpečnost. V roce 1988, ačkoli nebyl žádný zákonný požadavek toto dělat, společnost Aixam dala svá auta na nárazové testy. Aixam byl první, který nechávál svá vozidla kontrolovat touto cestou. Od té doby pak, AIXAM stále zintenzivňoval jejich bezpečnost a úspěšně dává všechny své modely podrobovat čelním, záďovým a bočním nárazovým testům.

Aktivní bezpečnost

Aktivní bezpečnost tvoří vše ve vozidle a kolem něj a obsahuje prvky, které byly vytvořeny,aby předcházeli nehodě,tyto prvky v Aixamu především tvoří: bezvadné držení vozidla na silnici tak, aby vozidlo perfektně odpovídalo na řidičovi povely, automatické aktivování výstražných světel při nouzovém brzdění.

Pasivní bezpečnost

Pasivní bezpečnost se podílí na všem ve vozidle, co tvoří ochranu posádky při případném nárazu. K tomu především slouží hliníkoví rám pro exkluzivní ochranu cestujících . Veliké automobilky s oblibou používají ohebné plasty.Tyto moderní materiály absorbují malou část energie při nárazu a tím se předchází složitým a drahým opravám karoserie, protože materiál po mírném úderu získává znovu svůj tvar.

Tyto náročné bezpečnostní metody dávají uživatelům AIXAMU jistotu z bezstarostné jízdy v bezpečném a pohodlném vozidle.

Z více jak 99 167 nehod, při kterém se zranili či zemřeli lidé, tvoří pouze 165 nehod se zraněním lehké motocyklové čtyřkolky (0,2%).

Nové náhradní díly Aixam